Majiteľ spoločnosti, Alojz Ryšavý, začína navrhovať a vyrábať prvé vlastné šperky, ktoré sám ponúka vo veľkoobchodoch. Ako iba devätnásťročný vyštudovaný klenotník zakladá spoločnosť Ryalo Gold.
1996
Spoločnosť Ryalo Gold sa krok za krokom rozrastá: má už dvanásť zamestnancov. Začína sa orientovať na exkluzívne diamantové šperky, ktoré sú dnes hlavnou špecialitou ALO diamonds.
1997
Ryalo Gold usiluje o úplnú sebestačnosť pri výrobe šperkov, aby mala ich špičkovú kvalitu plne pod kontrolou. Preto postupne doplňuje svoje vybavenie o najnovšie špičkové technológie, zrovnateľné s tými, ktoré používajú predné svetové klenotnícke firmy. S ich pomocou sa výroba stále zrýchľuje a predovšetkým skvalitňuje.
1998
Pod krídlami Ryalo Gold vzniká designérsky tím, ktorého poslaním je navrhovať šperky v duchu najnovších trendov. Spoločnosť tak na českom trhu udáva tón nielen čo do kvality svojich klenotov, ale tiež po stránke štýlu.
1999
Spoločnosť Ryalo Gold ako prvá z českých a slovenských klenotníckych firiem nakupuje diamanty na prestížnej antverpskej burze, svetovom centre obchodu s diamantmi. Získava tak možnosť nakupovať drahé kamene priamo a bez sprostredkovateľov za najvýhodnejšie ceny.
2000
Ryalo Gold sa ďalej rozrastá, zväčšuje výrobné priestory i počet zamestnancov. Nad konkurenciou v podobe bývalých štátnych klenotníckych podnikov víťazí predovšetkým vysokou profesionalitou, záujmom o najnovšie trendy a orientáciou na šperky špičkovej kvality.
2001
Založenie spoločnosti ALO diamonds. Z drobného živnostníka sa stáva jedna z predných spoločností zaoberajúcich sa výrobou šperkov. Alojz Ryšavý naďalej zostáva jej majoritným majiteľom.
2002
Rok 2002 ponúkol príležitosť k modernejšej rekonštrukcii celého komplexu ALO diamonds.
2003
Výrobné priestory ALO diamonds dostávajú po rekonštrukcii priestornejšiu a modernejšiu podobu, počet zamestnancov sa rozrastá na päťdesiat.
2005
Spoločnosť ALO diamonds sa začína presadzovať v Európe: ako jediná česká firma dostala exkluzívne pozvanie vystavovať na BaselWorlde, prestížnom veľtrhu hodiniek a šperkov vo švajčiarskej Bazileji. Tu svoje výrobky prezentuje vedľa takých klenotníckych a hodinárskych velikánov ako je Cartier, Chopard, Breitling a ďalšie.
2006
ALO diamonds potvrdzuje svoje výnimočné postavenie na českom trhu: na pražskom veľtrhu Hodiny a Klenoty každý rok uvádza najväčšiu a najostrejšie sledovanú prezentáciu. V Českej republike je to teraz práve ALO DIAMONDS, kto udáva najnovšie trendy v klenotníctve.
2007
ALO diamonds sa sťahuje do vlastných priestorov v ulici Na Maninách a robí tak ďalší krok k vytvoreniu nezávislého klenotníckeho impéria.
2008
Tvárou ALO diamonds sa stáva svetová topmodelka Petra Němcová, ktorá sa svojimi inšpiratívnymi návrhmi podieľa i na designe šperkov. ALO diamonds sa stáva generálnym partnerom súťaže Česká Miss 2008 a Miss Universe Slovensko 2008 a zahajuje tak najväčšiu reklamnú kampaň v histórii značky. Alojz Ryšavý navrhuje korunky pro víťazky súťaže Česká Miss a Miss Universe Slovensko.
2009
Spoločnosť ALO diamonds s viac než sto zamestnancami sa stále výraznejšie presadzuje i v európskom kontexte. Svoje šperky vyrába v jednom z najväčších klenotníckych ateliérov v strednej Európe, vybavenom najmodernejšou svetovou technológiou. Stáva sa hlavným partnerom prestížneho golfového turnaja PGA European Tour.
2010
Na konci júna sa v Prahe stretli na pódiu Štátnej opery najväčší majstri svetového baletu a predviedli svoje umenie v rámci predstavenia zo série ALO diamonds Étoiles. Štyria sólisti a početný zbor sa vznášali v Labuťom jazere od Petra Iljiča Čajkovského. „Balet je pre nás synonymum krásy a noblesy. Preto sme prepožičali naše meno tejto jedinečnej akcii, ktorá nemá v Českej republike obdoby,“ dodáva Alojz Ryšavý.
2011
Dynamický rozvoj maloobchodnej siete. ALO diamonds otvára svoj piaty designový butik.